نخستین جلسه بانوان جودو استان: 

اعضای کمیته های مختلف معرفی شدند



احکام مسئولیتی بانوان جودوکار هرمزگان توسط هیات جودو استان صادر شد.
نخستین جلسه بانوان جودو استان به ریاست، مصطفی کشاورز نایب ریئس هیات جودو استان هرمزگان و با حضور اعضای کمیته ها برگزار شد. در این جلسه برنامه های پیش رو در سال جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد کلیه فعالیت های جودو بانوان در حوزه های مختلف همگانی، فرهنگی و قهرمانی به صورت تیمی و کار گروهی انجام شود.
 کشاورز خاطر نشان کرد: به امید خدا با کار تیمی و مناسب و بارگذاری رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی در رشته جودو بتوانیم زمینه‌ای برای دختران جامعه ایجاد کنیم تا خانواده ها بتوانند از فرصت های پیش آمده برای رشد فرزندان خود استفاده کنند. کشاورز از زحمات فاطمه نگهداری رییس هیات جودو استان و توجه ویژه ایشان نسبت به ورزش جودو بانوان تقدیر و تشکر کردند.
در این جلسه احکام مسیولیت کمیته‌ها به آن ها داده شد و مرضیه کمائی به عنوان رئیس کمیته فنی، مبینا پلاک و مبینا کمائی به عنوان عضو کمیته فنی، الناز احمدی به عنوان رئیس کمیته پزشکی، گلشن کارگر به عنوان مسئول روابط عمومی، کلثوم سیدی پور به عنوان کمیته داوران، آذر حمزه‌ای به عنوان کمیته استعدادیابی، شیرین حمزه‌ای به عنوان کمیته مسابقات و فائقه سلمانی به عنوان کمیته روستایی منصوب شدند. 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها